perjantai 13. syyskuuta 2013

Hardcore bodybuilding part 3

Jos nyt vähän iloisempiakin asioita.
Tai asioita, mistä ainakin itse olen ihan iloinen.
Kropassa on vielä paaljon työtä ja rasvan kanssa ei olla kovin hyviä ystäviä.
Pylly tarttee lisää tavaraa ja pötsi vähän vähemmän rasvaa. Kyllä.
Näissä kuitenkin jännitän lihaksiani, enkä anna esim röllini vaappua vapaana, joten ns. "todellista" "arkista" kuvaa näistä ei saa.

Treeni sujuu ihan kivasti, ainut vastoinkäyminen on mun vasen polvi, joka vihaa mua.
Kapeita kyykkyjä on ihan turha unelmoidakaan tekevänsä, mutta leveissä, suht kevyillä painoilla tehtäessä se on vielä ihan yhteistyökykyinen. Askelkyykyt on siinä ja siinä.. Riippuu miten alas menee et paljonko sattuu. Jep. Koukussa jalan pitäminen on viimeinen mitä kannattaa tehdä, suattaapi nimittäin käydä niin, ettei sitä jalkaa saa siitä enää kovin nätisti sen jälkeen auki.
Katotaan mihin tilanne kehittyy, tällä hetkellä lääkityksenä toimii vielä usko, toivo ja rakkaus.

Aika pehmeässä kondiksessa olen ja jos uskallan ihan ääneenkin sanoa, että reilun viikon päästä olis tarkoituksena kattella tota ruokavaliota vähän uusiksi, josko sillä sitten.

Täs mä.





Tarttee vissiin pistää vyö vaihtoon :)


Noa tuli tänään mökiltä kotiin ja leikittiin koko ilta autoilla ja halittiin ja pussailtiin.
Vitsi oli ikävä mun pientä murupalleroa <3
Äiti <3 Noa

<3: Kiia

1 kommentti:

  1. What does 1xbet Korean mean? - Legalbet
    1Xbet is the online sports betting company 1xbet скачать 2020 founded in South Korea. They are based in South Korea and are active in the online sports betting market

    VastaaPoista